vineri, iunie 12, 2009

Sa poti pastra ce altii vor s-arunce; Sa poti sa razi cand sufletul iti plange.....









In noaptea despartirii dintre noi
Copacii cad pe drum din doi in doi,
In ochi ma bate viscolul cainesc
Dar am venit sa-ti spun ca te iubesc.
Probabil drumul meu va duce-n iad
Ma-mpiedic de o lacrima si cad
Si iar adorm si iar mi-e dat un vis
Ca biata cifra doi s-a sinucis.

Si de atata viscol vestitor
Nu ochii mei, ci ochii tai ma dor,
Increzatori in viata am intrat si cu un rost
Dar ce straini iesim din tot ce-a fost.

Nici aripile zboruri nu mai pot,
E numai despartire peste tot
Si-s sigur ca-mi va fi prea greu
Daca vom fi departe tu sau eu

Dar nu pentru a-ti spune ca e rau
Am dat cu bulgari mari in geamul tau,
Ci ca sa stii, in viscolul cainesc,
Ca vreau sa mor, dar plang si te iubesc.

Si vreau sa-ti dau cu acte inapoi
Dezastrul impartirilor la doi,
Poate 'ntelegi si tu ce-i zborul frant
Si cum e sa fii singur pe pamant ..


Niciun comentariu: